Änglars födelsedagar

Igår fyllde Lova 8 år...men Lova va inte med på sitt eget kalas, hon satt på ett moln och tittade på.

Jag pratade en del med Lovas mamma på fl, vi miste våra barn nästan samtidigt, Lova dog i maj, 6,5 år gammal i cancer, i början av juni dog Max. Ganska exakt samtidigt blev vi gravida, hade bf med bara nån dag emellan, i april fick vi varsin flicka och båda kom med snitt. Vi hade en del att prata om, och jag började följa hennes blogg.

Anna-Maria skriver så otroligt fint och bjuder på många fina bilder på barnen Lova, Alvin och Lykke. Blir ju extra kul när Nico och Lykke är lika gamla ;) Så igår va det Lovas födelsedag, den åttonde. Anna-Maria hade ett mål och det va att fylla Lovas spargris till 60.000...den va nästan på 50 nån dag innan och hon trodde inte de va möjligt men visst gick det! Lovas spargris är nu på över 60.000 och allt går givetvis till barncancerfonden. <3

Här hemma tände jag ljus till Lova, vanligtvis är det Max' lykta men igår fick hans ljus va i lyktan bredvid och Lovas ljus fick lysa mitt på bordet <3



För ytterligare några dagar sen den 2/12 fyllde Milo 1 år, även då tände jag ljus. Hoppas hans föräldrar hade en bra dag och att nästa årsdag, den 22e går bra och att julen ändå kan bli bra...nu kommer ju snart lillebror ;) <3

Kram till alla fina änglamammor!!


Kommentarer
Postat av: Angelica

Tack fina du! Det var en fin men tom dag!

Varma kramar till dig! <3

2011-12-06 @ 10:31:12
URL: http://mittangalbarn.blogg.se/
Postat av: Jenny

Förstår det, Max födelsedag kändes konstig även om den va fin...men nästa årsdag va värre även om det gick bra. Kram gumman! <3

2011-12-06 @ 12:17:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0