Bilduppdatering ;)

Va längesen jag la in bilder, har glömt att ladda kameran så nu äntligen kom jag ihåg det så nu har jag fått in alla bilder och filmer.

Börjar med att visa Tom i gungan innan den kom på plats, den här katten är knäpp och ska sova på de konstigaste ställen...



Köpte nya ringar på ebay att ha tills jag får på mina vigselringar, de här va ok och de enda
som såg någorlunda ut till billig peng.



Så gjorde jag mitt första pepparkakshus nånsin och de va inte så svårt, riktigt roligt va de också men jag är en sån där som älskar att pyssla :)



Så måste ni ju få se Nico, snart 8 månader :O Jäklar va snabbt tiden går, snart ett år gammal :S Nu har håret blivit så långt och tjockt så hon kan ha tofs ;) Lyckas inte få nåt bra kort på tänderna men har idag lyckades jag, dessutom har hon sin nya tandborste i munnen, fick den igår med en liten tub tandkräm...hörntanden däremot kommer nog dröja innan den fastnar på kort, den ska ju titta fram först också ;)







Mitt projekt igår va att få ordning i hallen, den lilla som vi klär om i. Jag har fått lite förvaring av mormor och jag spikade pp alla N's kepsar så han har ordning på dem. Nico fick några egna krokar så hennes overall och jacka är på rätt ställe.







Nu har jag satt upp en ram med en fin bild av Nico också men har ingen bild på resten av hallen men kanske en annan dag, om ni är som jag så älskar jag att se hur andra har det hemma och älskar foton hemifrån.





Kommentarer
Postat av: Mamy

Som vanlig så är Loppan urgullig

Fint det blev i hallen. När du är klar så är det bara att komma hit och fortsätta

2011-12-03 @ 15:50:17
Postat av: Jenny

haha, njae...jag har några rum kvar här först...datarummet är nästan klart och stora hallen...de andra rummen används ju hela tiden så där blir jag väl aldrig klar :O

2011-12-03 @ 15:52:16
URL: http://minimaxen.blogg.se/
Postat av: Mamy

Jodå. Ligg i så ska du se.

Jag började i erat rum igår, men det blir bara värre ju mer jag grejar

2011-12-03 @ 16:14:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0