feber och tänder

Nico fick ju feber igen i förrgår, den höll i sig igår och när jag på kvällen borstade hennes tänder fick jag nog svaret på varför hon har feber och är gnällig. En tand till, det jag misstänkte när magen inte ville ge med sig. Det är inte vilken tand som helst och hon kommer se hysteriskt rolig ut när den kommit.

Sen innan har hon ju de båda främre tänderna nere och nummer tre är ingen mindre än den vänstra hörntanden uppe :P Mammas lilla vampyr <3

Jag ser den väldigt tydligt där under tandköttet och den bryter nog igenom vilken dag som helst, trodde inte riktigt på vad jag såg men jämförde med andra sidan och jo, hon kör på med en jobbig tand och inte den som "borde" stå på tur. Hoppas nästan lite att den andra hörntanden också tittar fram så jag kan få ett gott skratt och en massa roliga bilder ;P

Får hoppas den tittar fram väldigt snart och att det sen kan få va lugnt, det är inte speciellt kul med tänder när man har ett barn som blir så påverkat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0