Fullt upp

Ja, jag har haft fullt upp men inte med vad som helst. Jag blev medlem på en sida som går ut på att genomföra undersökningar m.m. och på så sätt samla poäng. Med poängen kan man sen byta till sig saker, allt från ett tuggummi till en iphone eller systemkamera.

Jag siktade in mig på en symaskin men det krävdes ofantliga mängder poäng och inte trodde ajg väl attd et skulle gå men jag gick in för det så varenda dag i 9 dagar har jag sutit och genomfört undersökningar och spelat och kollat in hemsidor, allt för att samla poäng och ikväll lyckades jag!! Jag har banne mig lyckats samla ihop poäng så jag fick en av de finaste symaskinerna med alla tillbehör, 24 program och ja herregud...jag kan inte ens rabbla upp allt :D

Nu ska jag inte göra ene nda undersökning till på väldigt länge i alla fall och nu återstår ett par veckors väntan på att få hem den, men kan nog tänka mig att de blir mer väntan än så såhär i storhelgstider.

Nicos framtand tittade fram igår, fick nyss se att den andra hörntanden snart kommer :O Popcornmaskin, som en mamma på babycaféet sa idag ;)

Nu kommer jag ha mer tid till livet och bloggen, sen blir det symaskinen som tar min tid ;)


Kommentarer
Postat av: Annika

Härligt! Det låter kul att vinna en symaskin! Vad hette sidan?



Kram från Annika

2011-12-16 @ 11:10:06
Postat av: Jenny

Sidan heter Pointshop och går då ut på att samla poäng på olika sätt, man kan hålla det helt gratis och man kan lägga ut pengar om man vill så det är extremt viktigt att läsa alla villkor så inte pointshop skrivit fel, de skriver ut om det kostar eller är gratis. Om du eller nån annan vill bli medlem använd gärna länken nedan för då får jag poäng ;)



http://www.pointshop.se/?ref=10968167



Kram!

2011-12-16 @ 13:45:01
URL: http://minimaxen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0