God Jul!!

Önskar alla en god jul redan nu eftersom det är svårt att garantera tid till det imorrn ;) Nu är skinkan klar, Jansson och potatisgratäng ska snart ut, ägghalvor, bröd, ja allt man kan tänka sig är nu klart :) Det blir till att äta i omgångar imorrn för allt får inte plats i kylen sen ;)

Vad är nu en jul utan min största idol Jonas Gardell??? När pjäsen "mormor gråter" kom blev jag förälskad på riktigt och en jul utan Gardell är omöjlig. Så nu lägger jag ut den här för alla som inte sett den och alla som sett den men älskar den lika mycket som jag gör ;)



GOD JUL!!!!


Kommentarer
Postat av: Lanie

God jul, gumman! har varit inne och kollat bloggen och inte sett några nya inlägg så har varit orolig att något hänt. Skönt att du för det mesta bara varit upptagen med julstök, även om det inte låter kul med magen. Hoppas ni får en myspys jul! Vårt julfirande har iaf börjat bra, precis hemkommen från svärmor. Mitt tips inför nästa år är att upprätta en att göra lista så man vet vad man ska göra från dag till dag. Det har varit så skönt och idag har jag bara kunnat slappa och imorgon blir det väl lite kaos, men inte för att jag inte är klar med allt, för det är jag, men med 20 pers i huset kommer ju kaoset oavsett hur mkt planering man lagt ner.



Måste också säga att jag tycker Nico är så lik sin pappa! en väldigt fin liten tomte har ni!



God natt och återigen, hoppas ni får en myspys jul! kram

2011-12-24 @ 00:32:57
Postat av: Jenny

God jul gumman!!



Ja, de hade ju räckt med att bara va upptagen, inte sjuk...listor är bra, listor är mitt nya liv efter att jag lämnade hjärnan på Östra ;)



Låter som ni har en fin jul redan, idag börjar vår jul och den kommer bli bra oavsett stress och förseningar, familjen förstår och hjälper :D



Hoppas ni får en fin dag även idag, mycket folk, hos oss blir vi "bara" 6 stycken och då är det trångt här :P



Javisst är hon lik N?? Det kommer bara mer och mer dessa drag...i början va hon ju inte lik nån av oss :)



God jul fina du, ha en toppen dag och pussa massa på Thea från mig!

2011-12-24 @ 09:04:18
URL: http://minimaxen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0