Jag bor med en vampyr!

Ja herregud...jag har anat attd et är nåt annorlunda med Nico men jag har inte kunnat ana vad...men idag fick jag äntligen svaret som jag har sökt; hon är en vampyr!

Idag kom en huggtand fram, den har vart på gång men idag hade den brutit igenom och tittar fram ganska mycket, senast igår kväll bad jag N kolla och jag sa att snart så...inte visste jag att det skulle ske redan morronen därpå :O

Detta med huggtanden skulle fått mig att förstå men som mamma vill man kanske inte se? Plötsligt i köket när jag gör mat hugger hon sig fast i min hals!! Det är alltså så...vällingen har vart en cover, det är inte hennes första val :O Jag som trott att hon kramats eller pussats men nej! Hon är en vampyr!

Hon ser så oskyldig ut men ack vad skenet kan bedra...jag tänkte att jag kanske ändå misstagit mig men tyvärr hade jag rätt, hon åt en del av vällingen för att jag inget skulle ana, nu hade hon ju visat för mycket för mig...men jag gick inte på det, speciellt inte när hon lämnade halva flaskan kvar och nästan direkt satsar på min hals igen :O

Vad ska jag göra??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0