konstiga drömmar

hjälp mig va tokigt man kan drömma :O

Inatt har jag verkligen snurrat :P

Mamma gick omkring och åt färdiga köttbullar med chokladsmak, de va tydligen extra goda att mosa ner i muslin och yoghurten :O Vi har vart hos mormor och morfar inatt för de skulle möblera om...de skulle skifta rum, vardagsrummet skulle va i matsalen och tvärtom, om ni visst hur det ser ut hade ni vetat vilket jobb det skulle bli ;P

Morfar skulle handla men blev vansinnig på mig för att jag ville ta bilen, han ville åka buss för det va så roligt...jag försökte övertala honom och det gick...kom till Hedemyrs och det fanns ingen parkeringsplats...ställde mig där det fanns plats, folk överallt och jättetrångt. Träffade en av Millans gamla klasskompisar som hade en bebis med sig, en flicka som hette Leif-Gustav Angelina....det måste ju va jämnställt sa hon i nästa andetag.

Plötsligt va det rånare överallt, det är det ofta i mina drömmar...beror nog på filmerna vi ser :) Jag letade efter morfar och Nico va tung. Sen är vi hemma hos mormor och morfar igen och de håller på med hyllor, mamma är hysterisk på mig för att jag köpt vanliga köttbullar inte de som har inslag av choklad i sig...

Ja herregud...en dröm jag hade i höstas va så knäpp så jag kan inte glömma va det handlade om, vi va kidnappade och för att fly skulle vi klä ut oss till höns och gömma oss i en brevlåda :P Vi såg inte ut som vanliga höns utan som de i lera i Flykten från hönsgården :P

Jag är verkligen rolig om nätterna och i perioder kommer jag ihåg väldigt väl medan jag sen har lugnare perioder då det känns som att jag inte drömt alls.


Kommentarer
Postat av: Mamy

Ja drömma är kul.

Inatt har jag bakat med en helt röd saffransdeg. Blank och röd som lingon.

Lagat mat i ugnen, något med ost. All ost hade satt sej på väggarna i ugnen så jag fick skrapa bort den ner tillbaka på maten. Så har jag varit i Grebbestad när det var översvämning rejäl sådan. Hånglat med en avlägsen släkting och varit i en affär som sålde det mesta. ja och så har jag åkt långfärdsbuss, eller i alla fall planerat att göra det. Och så var det branden i kyrkan, jag hann få ut alla pärmar med foton som jag hade där, skönt.

Så här kan det bli när man vaknar många gånger på en natt och somnar om till nya drömmar

2011-12-10 @ 13:40:41
Postat av: Jenny

de är nog dig jag fått den knasiga sidan från :P

2011-12-10 @ 13:50:28
URL: http://minimaxen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0