mystiska fläckar...

nä fy! va ni är snuskiga!! ;)

Ja, mystiskt är de faktiskt, två plagg har blivit blåfläckiga i tvätten men inga andra kläder...inget mörkt va med i tvättmaskinen :O Det ser ut som om det skulle vart en penna i maskinen men då borde fler plagg vart färgade, det ena plagget, en ny body åkte i tvätten idag igen och jag behandlade med vanish både i flytande som man tar dirkt på plagget och sen pulver i tvttmedelsfacket och fläckarna försvann faktiskt. Konstigt det här. T.shirten Nico har idag är verkligen missfärgad så jag hoppas det funkar med vanish även på den.

Har alltid vart lite skeptisk till vanish men det funkar faktiskt, för det mesta i alla fall. Vissa fläckar går bara inte bort och vissa försvinner lite i taget men det allra mesta går bort om jag tvättar med vanish. Jag fick erkänna efter ett tags användande att det är nästan lika bra som de utlovat i reklamen.


Kommentarer
Postat av: Mamy

Ja för en gångs skull så höll reklamen vad den lovade

2011-12-03 @ 15:43:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0