nån har hört min bön

För när jag vaknade va det vitt ute :D Trodde först att det va frost för det va ändå så lite, men när jag kom till ett större fönster utan imma i såg jag att det hade kommit yttepytte snö.

Det är fortfarande så att man kan se gräset men ändå, det har snöat fast det inte skulle komma nån nederbörd alls här :) På nyhetsmorron nu såg jag på vädret att nä, det blir fortfarande ingen snö här, inte heller nåt regn men jag önskar att det imorrn bitti har kommit liiiite, liiite snö till. Vägarna va redan rena och det är ju helt perfekt ;)

Vi ska ut och åka idag, ut till Brastad och hälsa på svärisarna och lämna julklappar. Jag har gjort ett kollage med Nico och ramat in och sen hittade jag en sån otroligt fin lykta i form av en ängel och svärmor samlar på änglar och älskar ljuslyktor så jag kunde ju inte låta bli :) Hoppas hon blir glad :D

N's ena bror håller på att flytta, från Lysekil till Brastad och vi ska se om de har tid att ses en snabbis. Jag vill se det nya huset och jag skulle gissa på att Nicos kusin Elin väldigt gärna vill träffa Nico. Saknar svägerskan så jag hoppas de kan pausa lite i flytten.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0