på rymmen

Ja herregud, hela natten har jag sprungit och simmat, gömt mig och vart hungrig...jagad. Jag vet inte vad jag gjort och jag vet inte vilka det va som va med mig som också va jagade...det hela är lite mystiskt. Jäkla ättriga hundvalpar också och långgrunt...ni kan ju själva förstå hur tungt det blir att springa långt i vatten och försöka att undvika dessa hundvalpar. Vi slapp undan till slut men då skulle vi ju orka simma :O

Vi hittade ett hus att gömma oss i men vi va blöta och kalla och oj va hungrig jag va, men fanns det nån mat? Så blev vi omringade av polisen och de skulle spränga ut oss, det va upp till oss om vi ville flyga i luften eller ge upp och komma ut innan de kastade in bomben.

Men jag hittade en öppning och hann ut och N va på en mc och väntade på mig och så körde vi iväg.

Ja, sen vaknade jag så jag slapp bli jagad mer, de va skönt att få hämta andan ;P Det jag bäst kommer ihåg är ju hundvalparna, jättesmå men skitmånga. Hängde på oss som pirayor :S Men vart kom det ifrån? Oftast kan jag ändå ana vart jag fått det mesta ifrån men allt oftare blir det knasigare och rörigare och det går inte att på nåt sätt förstå.

N blev min hjälte i alla fall, de va ju ett bra avslut <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0