twitter

Ja, det va längesen jag blev medlem men idag va första gången jag skrev nåt och faktiskt kollade runt, la till några jag vill följs, försöker lära mig hur allt funkar...meningen va att jag skulle svara på en sak på Efter tio till Blondinbella och sen när jag ändå loggat in så kunde jag ju se om jag hittar mina favoriter att följa och ja...för att få en aning om hur jag är kan jag nämna vilka mina första val va att följa;

Jonas Gardell,
Mark Levengod,
Alex Schulman,
Anita Schulman, (inte Alex's fru utan hans bror, Calles)
Timbuktu,
Isabella Löwengrip.

Kanske ändras listan...de 4 övre känner jag i alla fall absolut kommer följas...fler blir det säkert.

Har nån annan twitter kan ni ju leta upp mig; JennyMinimaxen, tror väl inte jag kommer skriva nåt särskillt men läsa och kommentera kanske? Usch!! Jag börjar bli som alla andra :O Blogg och twitter...bara facebook kvar?? Nä, Våga Vägra Facebook! ;)


Kommentarer
Postat av: Signe

Haha, jag skaffade mig en twitteranvändare häromdagen, ve inte hur det fungerar, och kommer nog aldrig skriva nåt, ville bara läsa en konversation :)

Så jag är alltså en twitter-Facebook-bloggare! :D



Sluta Vägra Facebook!

2011-12-05 @ 13:56:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0