Alla helgons dag

Idag ska jag och Nico och mamma till Max och tända en massa ljus, det ska lysa mest hos honom, det är målet ;) Har sedan några dagar tillbaka pratat väldigt mycket om Max för Nico, vi va ju och köpte en massa saker till honom i onsdags, i torsdags va vi dit två svängar och köpte även en bukett blommor, igår kväll sa jag ett par gånget att imorrn ska vi till storebror och tända ljus...Nico lyser oftast upp när jag pratar om Max <3

Så kom Alla helgons dag, gick upp tidigt för Nico ville inte somna om idag. N har åkt iväg för att greja med hemligheter och dessutom ta en sväng förbi sina föräldrar och ena bror. Jag lekte med Nico. Idag har hon tigerdressen på sig och är ursöt! Satte henne i gåstolen och den sak hon hela tiden tog tag i och stoppade i munnen va hennes tomteluva, jag hade precis satt på vh1 och de körde en Bryan Adams låt, "run to you" tror jag den heter, tänkte för mig själv att de va lite kul att de va just Brian Adams som kördes eftersom jag och Max har en av hans låtar som våran, men de va ju fel låt som kördes. Stt och skojade med Nico och satte på henne luvan och hon drog ner den över ansiktet om och om igen...tänkte att jag måste ju filma detta.

Letade fram kameran, precis när jag ska starta kameran är reklamen på vh1 slut och ännu en Brian Adamslåt kommer, när jag startat kameran hör jag vilken låt det är...det är min och Max låt! Så medan jag filmar Nico när hon har tomteluvan för ansiktet och är blind och springer runt och småskrattar körs våran låt...spg när den va slut att det hade vart en topp tio lista med honom och att denna va nummer ett :) Känns skönt att Max hälsade just idag, har tänkt så mycket på honom de sista och just idag funderade jag på om han vet hur saknad och älskad han är. Om han ser vad jag gör för honom, om han hör oss...har ju fått tecken förr men kan man nånsin få nog??



Efter att Nico vaknat och ätit ska jag hämta upp mamma så ska vi till MaxenMax, så tar vi nog en promenad, känner att jag behöver röra mig och de är bäst att passa på medan det är uppehåll.

Såhär ser det ut hos Max just nu förresten, kommer nya bilder sen ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0