hemma imorrn

Har ställt in allt imorrn, babycafe, sjukgymnast och veckohandlingen...Nico är förvisso på gott humör idag men vart otroligt trött och har fortfarande feber och är ordentligt tät, jag kände mig dålig igår och va säker på att vakna sjuk idag men nej, "bara" ont i huvud och kropp, ömma muskler och körtlarna i armhålorna värker, ont i halsen och småtät men inget mer...vågar inte hoppas eller önska så jag förväntar mig istället att bli sjuk.

Veckohandlingen med mamma och mormor är flyttad till fredag, då kommer ju N's lön dessutom så då ska jag åka till happy och köpa ett par ramar och kanske nån pyjamas till till Nico eller nån mysdress...julklapp...kanske nån tomte? De har så mycket och väldigt billigt men av nån konstig anledning blir det alltid dyrt i kassan :O Fattar inte varför :P

På lördag är det julmarknad och då kanske man kan göra nåt loppisfynd, det händer nästan aldrig men man vet aldrig, om inte annat kan man titta och förfaras och skratta elakt och gott åt vad folk haft i sina hem och vad andra drar hem till sig...usch, de kan va lika roligt att titta åp blocket, bara välj typ soffor och var så god, förfasas och skratta åt folket.

Nu ska N snart lägga sig, han ska upp redan vid 4 för imorrn bitti börjar han kl. 5 :O De ligger lite efter och de som ska göra nästa moment med fönstrena har inget att göra och står och stressar N och de andra så för att hinna ikapp börjar de två timmar innan alla andra imorrn :O Hjälp, de är alldeles för tidigt men han har i alla fall med sig mat imorrn och inte bara mackor. Han lär ju däcka när han kommer hem imorrn...det blir ju 12 timmar allt som allt hemifrån, men sen är det ju bara fredag kvar som väl är.

Är rätt trött jag med faktiskt, va uppe vid 7 imorse, har sedan några veckor tillbaka slutat ta med mat upp så jag tvingas gå upp och det är jätteskönt, men man blir så hiskeligt trött och går lyckades jag sova lite på dan men idag har jag hållt igång. Tvättat, hängt tvätt, diskat och lagt in och upprepat, lagat mat, rensat i papper, kastat grejer, pysslat med blommorna, lekt med Nico...hon sover ju i min famn så jag har haft ett par pauser och fick se på Hem till gården ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0