När katten är borta...

dansar råttorna på bordet...det stämmer så bra!

Satte Nico i sin gåstol i morse, hon va nöjd och glad, va full fart på henne och hon underhöll sig själv bra så jag gick ut i köket och grejade, städade undan disken och småpysslade, sjöng lite för mig själv...tyckte det blev väldans tyst i vardagsrummet men det blir det ju ofta, när hon hittat en knapp eller lucka att pilla på så jag tänkte inte mer på det...ända tills någon drog i mina byxor :O Jaha ja...Nico hade alltså lyckats ta sig över mattan och smugit sig igenom rummen till mig. Om hon va nöjd med sig själv?? Ja jisses, vilket leende som mötte mig när jag flög upp i taket och skrek, va ju inte beredd på att nån skulle dra mig i byxorna direkt för även om hon tagit sig över mattan förr låter hon alltid, åker in i nåt bordsben eller stol, hittar en rolig sladd eller gardin men inte idag, idag va det jag som va målet och det lyckades hon bra med så imorrn blir det till att barnsäkra sista skåpen.

Det kommer inte uppskattas för det bästa hon vet är just att öppna skåp och luckor, klämma händerna och bli ledsen bara för att snabbt glömma det och va där igen ;)

Köpte överföringssladd till videokameran igår och idag förde jag över filmerna jag hade på den...att Nico vart så liten och ndå va hon stor när jag filmade :O stor och stor...hade ju börjat äta så hon va ju ca. 4 månader men oj vad hon har förändrats på de här 3 månaderna som gått, jag ser det inte själv förrän jag ser det på filmer eller kort.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0