Pysselbilder

Efter läkarbesöket åkte jag och Nico till blomsterlandet och shoppade till Max. Hittade tomtar och fina  ljus och köpte även en hel låda med gravljus, 5-dygns. Köpte ett par färdiga kreationer till graven men även ett hjärta så jag kunde pyssla själv, sen fick jag för mig att lägga till lite pynt på mosshjärtat jag köpte. Sen kom jag på att varför inte pimpa gravljusen???? Här kommer hur många bilder som helst på vad jag gjort ikväll, kanske kan ge andra lite inspiration?


Den här såg ut såhär när jag köpte den men ville piffa upp den lite



Så nästa hjärta, det jag gjort helt själv förutom stommen. La i oasis så blommorna håller sig bättre.



Såhär glad va Nico medan jag pysslade:



Jag gjorde iordning 8 gravljus men ska göra några till.






Ja, de va lite smått och gott härifrån ;) Älskar verkligen att pyssla och planerar redan hur det hjärtat jag gjorde själv ska ändras när blommorna ska bytas...längtar just nu lite till jul också så Max kan få sina tomtar ;P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0