Tänder, tänder och ännu mera tänder...

Ja, Nico har inte vart på topp och jag har känt att jag inte räckt till riktigt...nu har ena tanden tittat upp och allt återgick till det nnormala, så länge som tt par dagar för idag började det så smått igen...precis som med förra tanden började det försiktigt och eskalerade till en väldigt ledsen och frustrerad tjej, det höll i sig en hel vecka och nu börjar det alltså om igen redan, när jag och Nico bara hunnit hämta andan. Den tanden som nu är på gång ligger synligt och kanske kan den komma snabbt men vad fick jag se förut då? Jo att den ena tanden uppe nog är på gång den med. Hua, men ändå gott att ha det värsta gjort på en gång. Båda tänderna nere kommer va framme i slutet av veckan, eller en liten huggtand är ju redan uppe och hon älskar min reaktion när hon biter mig :O Liten saddist i den där ungen...

Måste visa en serie bilder av hur allvarlig Nico vart när hon inte va arg eller ledsen. Så himla söt!





Väldigt allvarlig liten tjej, är ju stor och förnuftig nu och inte en tandlös liten bebis längre jue! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0