Tidig morron, heavy info

Vaknar vid 7, vi ligger och drar oss i sängen en halvtimma, myser, busar och pratar...finns nog inget bättre sätt att vakna på <3 Så går vi upp, tar oss ner för trappan och så ska jag kolla så jag inte har nåt på mobilen...alltid kul att se hur hårt man sovit :P Inatt sov jag visst väldans bra för jag hade fått sms vid 00:45 av mamma. Ett inte så roligt sms.

De va så att för ett tag sen träffade hon en man ett tag, han sa att han va singel och allt va frid och fröjd men nu har mamma fått veta att han hade inte alls vart singel...jag svarade på sms:et och så ringde hon upp mig och jag fick info var hon fått veta detta från, va in och kolla jag också och jaha ja...äckel gubben har vart sambo hela tiden och först nu i somras hade de gått isär, då hade han träffat en ny kvinna och drog från familjen...alltså, hur kan man göra så? Hur kan man va otrogen, hur kan man ljuga så?

Har själv vart utsatt för otrohet och kan säga att det är det största sveket man kan göra mot en människa. Ok, om man träffar nån och blir förälskad...men kan man inte va ärlig med det och göra slut med sin partner innan man gör nåt? Är det så svårt? Kan man inte styra sina impulser? Tydligen finns det folk som inte kan detta, eller som tutar i andra att de inte kan detta i alla fall...sen att bara va otrogen bara för att...det är inga känslor inblandade mot den du träffar och du har en ny varje helg, eller nån i månaden eller hur det funkar, då är det väl bara för spänningen eller varför gör man det? Har nån ett svar så tar jag gärna emot det för jag vill förstå, eller en teori...min teori är väl just det att man har en extremt låg iq, blir kåt, skiter i vad man har hemma och kör på som att man är singel...egoist!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0