våran dag idag


Skulle vart på sjukgymnastiken idag men fick avboka...Nico får ju fler tänder och är på ett alldeles strålande humör :O Korta stunder är hon glad och nöjd och så länge det händer nåt hela tiden som hon tycker är intressant är hon lugn men så fort de blir lugnt sätter hon igång. Köpte tandkräm igår till hennes tandborste och så fick hon en egen tandborste så hon får va med. Tanddkrämen gick hem kan man väl lugnt säga :) Aldrig har hon gapat så fint och stort som nu...alltid vart förtjust i att borsta tänderna men nu älskar hon det.

Så imorse blev det andra gången med tandkräm och det går fint...men besviken liten dam när tandborsten med de där goda på försvann...men låg på skötbordet med sin tandborste och borstade så fint. Nu åkte rätt sida in i munnen och int den som är som en bitring. Drog den ut och in på tandköttet och tanden precis som jag gjorde men med en förvånad min varje gång att den va så smaklös :P Gullungen, kul att se hennes miner och hur hon funderar så det knakar där inne ;)

Nu ska vi göra ett försök i att åka till tanum och handla och gå till apoteket...ska bli intressant att se om damen accepterar det, då kan jag ju ändå ge henne all uppmärksamhet, det blir ju svårare på sjukgymnastiken då jag blir så gott som helt upptagen med träningen. Hoppas de ringer snart så jag får en ny tid, har redan avbokat ett besök...men de är väl såhär med att ha barn...att planera funkar inte lika bra längre...värre är att Nicos humör har eskalerat och inatt höll hon på med att vakna igen, somnar om snabbt men kvar vaken ligger ju jag, både vid 2 och sen vid 4 och 5...7 va det mat men hon ville somna om så vid 9 gick vi upp, och jag är helt färdig, skulle kunna somna ståendes idag.

Så ska vi ju ner till Max också och lämna blomsterarrangemangen ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0