Bra låt

Har hittat en ny bra låt, den går ganska mycket på radion, vh1 och mtv nu och Nico gillar den också. Det är Maroon 's nya låt "Moves like Jagger" och har en underbar melodi som fastnade med en gång, går nu och visslar på den hela dagarna och kan inte få den ur huvudet...lite jobbigt nattetid är det och jag får som ett tvång att nynna högt när en låt går på repeat i skallen...hur gör ni?? Efter ett tag är det ju bara jobbigt hur bra låten än är.

För er som inte hört den klistrar jag in den här för ni borde ta er tid att lyssna på den, får i alla fall mig att få en må bra känsla och lust att dansa ;)



Hoppas den inte fastnar på er som den gjort på mig ;P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0