Du gluttar i min dagbok!

fast de får du ;)

på ett villkor...att jag får använda ett ovårdat språk när jag vill, svordomar är ett mycket bra sätt att uttrycka sig på :P

Hur går förkylningen idag? Jo, tack...det sitter i bröstet men näsan ville va med lite i alla fall så nu sitter både jag och Nico och hostar, rosslar och snörvlar...ska vi ta det lugnt idag då? Nä...de är som vanligt här :D Idag ska vi hämta N's bil på jobbet, kanske stanna till hos mamma och ta en fika, behöver nog handla lite på Hedemyrs...vaknade till att Nico skrattade så härligt och det fick mig på så gott humör så jag blev sugen på att baka bullar! Det va riktigt längesen jag gjorde bullar så de kanske är på tiden? ;)

Får väl se vad orken säger sen...hade jag haft allt hemma hade det redan vart igång men nu när jag måste handla först kanske det blir för sent sen...återstår att se, vika in tvätt står i alla fall högst på listan, eller nä föresten...värma mat till mitt hjärta står visst högst ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0