Färga håret

Nu ska jag alldeles strax åka till mamma och färga håret, Millan ska med också så det blir extra kul :D Tänkte få lite hjälp att fota mina tatueringar och visa upp dem...är ju några stycken ;)

Har nu suttit i 2 dagar och rensat bland foton som ska framkallas, jösses vilket jobb...fuji har erbjudande till imorrn på förstorningar, 50%, så jag måste få iväg en del och passar på att framkalla resten också...men det är 1 års tid av foton :O

Dessutom...hur många kort tar man inte på barn, och ännu fler när man har digitalkamera...det blir ju ännu svårare att rensa...i vintras va jag så duktig så jag köpte album och satte in alla kort...har kommit så långt att jag håller på med alla korten på Max, men det blev lite jobbigt så jag tog en paus...men nu känner jag att jag orkar men behöver en liten push och det får jag ju när det kommer nya kort som ska in och skrivas till ;) Mysigt att sitta med album sen och minnas...älskar fortfarande att ta fram albumen hemma hos mamma och titta igenom, minnas, skratta och skämta...det är nåt speciellt med kort

Inatt fick jag äntligen sova!! Somnade vid midnatt efter att ha tagit en tramadol, får väl bara inse att jag behöver ta 2 om dan nu även om jag hellre hade klarat mig på 1...Nico vaknar alltid kl. 7 men inte imorse :O men det gjorde ju givetvis jag...så från 7 till 8 låg jag vaken och försökte somna om men 8 vaknade hon ju och ville ha mat...men inget blöjbyte så hon låg på min arm och åt och somnade där så vi låg tätt, tätt och sov vidare till 11 :O Såååå skönt!!! Tänk om alla ungar va såhär lätta och snälla, då kan jag tänka mig en hel hög ;)

Väcktes av att Nico låg och gjorde pruttljud med tungan...skrattade och klappade mig på kinden...vad hjärtat blir stort då och de är nästan så jag blev tårögd...mitt lilla hjärta, trollunge och gulleplutta...men så tänker jag alltid på Max och allt jag missar och hjärtat blöder på ett annat sätt...värker och sticker till...jag skulle vilja, bara nån gång kunna känna bara kärleken, inte saknaden, vid ett sånt tillfälle...de känns inte rättvist


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0