Hjälp ett par med sin adoption!

En mycket nära vän till mig på nätet, som även hon miste en pojke vid samma tid som jag miste Max, vill i sin tur hjälpa nån nu. Igår visade hon en länk till en kompis frus blogg där man kan läsa om hur de vill få hjälp att få råd till en adoption. Sigrid syr sina egna nallar/pingviner och säljer dessa och pengarna läggs i en hög till ett framtida barn, drömmen till en familj med ett barn kan bli verklighet mycket snabbare om de kan få lite hjälp.

Idéen va så fin och jag frågade om jag fick länka här på bloggen och det fick jag ;D

Följ länken nedan och läs och fundera, se om just DU kan tänka dig att hjälpa Sigrid och Robert eller om du på annat sätt kan hjälpa dem? Kanske kan du sprida vidare länken i din tur?

http://siggedarling.blogspot.com/2011/09/projekt-lilla-langtan.html

här är länken till hela bloggen;

http://siggedarling.blogspot.com/

De har också startat en FB grupp som heter "Lilla Längtan" gå gärna in där och kika mer ;)

Känn efter i era hjärtan och hjälp dem nu <3 Att ge nåt gör dig gladare och rikare och när det är din tur att behöva hjälp får du den, karma kallas det visst ;)


Kommentarer
Postat av: Frida

<3 Kram fina du!

2011-09-03 @ 10:23:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0