Myskväll

Myser ikväll med en bra film, den där jag velat att N skulle se och nui har han gått med på det :) Efter att vi sett Dansar med vargar och den va godkänd fick jag igenom denna; "Born on the 4th of July" med Tom Cruise. Oj va längesen jag såg den men åh va bra den är! Får hoppas N tycker lika mycket om den som jag gör och att han låter mig bestämma en tredje klassiker ;) Har redan laddat ner nästa film han bara måste se men av nån anledning missat totalt.



Blev inget tårtbak ikväll...N bestämde att vi tar det på lördag i alla fall...här är det snabba svängar som gäller. Så på fredag blir det baka istället och jo, jag har städat precis hela dan så lite slut är jag allt.

Just i detta ögonblick sitter N på golvet och borstar Tom...det Tom inte förstått är att hn ska va still och njura, inte rulla runt, bli helt extas och galn för att sen smågnaga på N :P Det är tydligen så skönt att bli borstad så han vet inte vart han ska ta vägen. Förut gosade han med Nico och han har en lite speciell sak för sig när han vill kela, han liksom biter till i en, inte hårt men man reagerar alltid för man vet ju aldrig..idag gjorde han det på Nico, gnagde till i hennes arm för att få kel. Inte blev hon rädd och inte blev hon ledsen men hjälp va snabbt jag fick tag i katten :O Va rädd att Nico kanske fått ett lite för bra grepp och Tom markerade, vilket jag kommer tillåta till viss del, e måste lära sig respektera varandra och Tom är lite för snäll och gillar hårda tag, älskar när man rycker tovor och sånt så att Nico får bra grepp gör nog inget...men det beror ju på hur greppet är och var...men Tom får inte markera hur som helst, inte riva eller bita så det blir hål men nafsa till...han vet gränsen med oss men man blir lite orolig. Visst...ett rivsår är väl inte hela världen men vill inte att nån av dem är rädda för den andre.

Får se hur det går, får fortsätta att vakta lite men ändå låta dem va tillsammans.

Nu är det bara 2 timmar tills min älskling fyller år! herregud, han va bara 18 när vi träffades och skulle efter nån månad fylla 19, nu blir han 25...när jag skickade in bilder igår satt jag och kollade på gamla bilder från när vi först träffades...blir lite som småkär på nytt igen när man sitter och minns sådär <3 Nu är det 6 år sen vi träffades, tänk va snabbt tiden går..samtidigt känns det som att vi alltid vart tillsammans, att vi är så självklara ihop, hur har vi klarat oss fram tills den dagen utan varann? Är fortfarande sådär härligt kär efter alla år och det är helt underbart, samtidigt som jag nu för tiden kan tröttna på honom och bli förbannad på ett annat sätt...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0