längesen sist

Ja, de har vart så otroligt mycket här hemma så jag har nte hunnit med nåt alls. Vad har hänt sen sist?

Nico går hela dagarna, antingen med hjälp av mig (oftast, därför jag inte får nåt gjort) eller så går hon runt och håller i möblerna. Nu står hon själv utans töd men fegar fortfarande och vågar inte ta ett steg också, däremot har hon tränat massa på att böja sig och ta upp saker från golvet, att sätta sig och att stå utan stöd och dansa :D

Idag är det 14 dagar sen lillstumpan fyllde 1 år :O Herregud va tiden gått fort :S Vi har hunnit med två kalas, det sista firades Max lite också för nästa vecka fyller ju mini 2 år <3

Nåt jag har hunnit med i allt som vart är att ta kort :D Laddar upp några så ni får se hur stor vår lilla 1 åring är nu ;) Bara sådär för att hon kan så ploppade tand nummer 12 upp igår också ;)




chokladtrollet :P


vad gör man inte för att få lov att göra sig iordning utan barn i knät??



vår lilla påskkärring <3

munnen full med kex :P

Nicos påskägg från gammelmormor :)


Stora tjejen på sin födelsedag :D


första tårtan, choklad, banan, glasscreme.

Jag och Nico åt middag själva en dag, korv, pommes, senap (söt/stark) och letchup...perfekt plockmat så Nico fick äta själv ;P



Dan därpå körde vi på samma spår och det rådde total matanarki :P


Puss på er!


fläskfilé, pommes, ketchup, bearnaissås.


Nico är med och bakar tårta nummer 2 ;)


Här är tårta nummer 2

Max fick ett litet hörn <3

Nico flirtade till sig ett får :P










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0