Jag har blivit utmanad!

Jaha ja...Angelica utmanar mig och jag får väl anta utmaningen då ;) Min första utmaning, ska bli lite kul :D



Vad gjorde du för tio år sedan?

För tio år sen; året va 2002, ag va 18 år, gick i andra ring på barn- och fritid och hade ingen aning om vad jag ville göra efter studenten, tänkte inte så mycket på det heller utan försökte leva här och nu. Umgicks mycket med mina vänner och passade på att gå på krogen, nu när man väl fick komma in :D


Vad gjorde du för ett år sedan?

För ett år sen; 2011...jag har precis fyllt 27. Jag är väldigt gravid med Max lillasyster Nicolina. Jag går och väntar på att få komma ner till Östra för att få en snittid. Är hemskt rädd och nojig. Vågar inte tro på att vi ska få med oss ett barn hem den här gången heller.



Fem snacks du gillar?

Ostbågar, choklad, lökringar, chips, polly.


Fem sånger du kan hela texten till?

Jag kan faktiskt hela texterna till alldeles för många låtar...sätt igång radion och jag kan sjunga med i de flesta sånger ;) Om det alltid blir rätt? Nä... Om det alltid låter så fint? Absolut inte!! Men jag sjunger ändå högt och vart jag än är...kan inte hålla det bara till duschen eller bilen...spelar de musik i affären kan jag komma på mig själv att jag vrålar med :P

Ska jag ändå nämna 5 låtar så får de kanske bli; "Logical song" med Supertramp, "Everyting I do, I do it for you" med Bryan Adams, "Det gåtfulla folket" med Olle Adolphsson, "Cecilia Lind" med Cornelis Vreeswijk, "I'm not in love" med 10cc.


Fem saker du skulle vilja göra om du var mång miljonär?

Hmm...bara 5 saker?? Betala av alla mina skulder, göra min familj skuldfri, bygga ett hus precis som jag vill ha det och på exakt det stället jag vill, renovera mammas hus...resa ;)


Fem dåliga vanor?

Va? Jag som är perfekt har väl inga dåliga ovanor?? Tihi ;) Ja, de skulle väl vara att jag är så nedrans trött jämt. Jag tror alltid att dygnet har fler timmar än vad de egentligen har, tror jag ska hinna så mycket och plötsligt är det kväll. Jag bryr mig för mycket om vad andra tycker och tänker. Har svårt att säga nej. Glömmer för ofta bort mig själv och sätter alla andra före.


Fem saker du gillar att göra?

Bara 5 här med?? Va fasiken...jaja...
Jag gillar att leka med Nicolina, mysa med N, fika med familjen, blogga, va med mina vänner, även om det innebär mycket tid framför datorn ;)


Fem saker du aldrig skulle köpa eller klä dig i?

Oj, de kan bli svårt...jag har nog alltid nåt varje år som jag ALDRIG ska använda men som jag sen ändå köper ;P

Jag skulle aldrig i livet ta på mig en trikådräkt, som avslöjar ALLT. I dagsläget skulle jag aldrig ta på mig en minikjol ;) Jag skulle aldrig i livet få för mig att sätta på mig nåt i päls! Allt i leopardmönster går bort omedelbart.

Hmm...en till...jag skulle aldrig ta på mig en superman dräkt ;)


Fem favorit leksaker?

Min dator, bilen, mobilen, Ipaden och kameran...den här va lätt ;)


Fem personer som jag vill utmana:

Hehe...nu jäklar!!

Mimmi, Ida, Frida, Millan och Lotta ;)


Kommentarer
Postat av: Mamy

Men herregud, jag då????

2012-02-07 @ 21:56:18
URL: http://lazycat64.blogspot.com
Postat av: Jenny

Nä, jag tänkte att Millan garanterat utmanar dig sen :D

2012-02-08 @ 08:49:52
URL: http://minimaxen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0