N är en fegis!

Ja...N är en stor, jävla fegis! Här går jag och är så romantisk och köper en helt otroligt fin och orginell T-shirt till honom på alla hjärtans dag och den otacksamme vägrar ha den på sig...jag tyckte ju att han kunde ha den på jobbet men ett blankt nej :O Jag sa att jag är inte den som är den heller, jag kan kompromissa, du kan ju ha den när du är i samhället och handlar eller gör andra ärenden men näe.

Jag frågade då alla mina vänner på fb, hur de tyckte om detta, vem höll de med?? Jo, det visade sig att alla som svarade höll med mig, N är en fegis...självklart ska han använda t-shirten!! En av tjejerna sa att hennes sambo minsann hade använt en liknande om han fått en...det är kärlek det!! Här...ja, jag vet inte...jag känner mig dissad :S

Vad tycker ni? Ärligt nu...visst borde N ha den här t-shirten på jobbet?

Framsidan.
Täcker hela bröstet med det här trycket:


Baksidan.
Är ett litet tryck upp mot nacken:


Ser fram emot era åsikter ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0