tillverka smycken

Ja pillig och pysslig som jag är har jag i många år velat göra smycken men inte fått tummen ur, de är hemskt dyrt att börja men har nu samlat på mig massa saker genom åren och dessutom nu fyndat en hel del. Har precis beställt hem en hel del saker som bör komma denna veckan och en del i början av nästa, sen ska jag lära mig att stansa så jag kan skriva på smyckena, göra mönster och figurer, köpa på mig ännu lite mer...kanske starta ännu en blogg där jag kan lägga ut bilder på de färdiga smyckena...tanken är väl som den att för att få igång allt måste jag börja sälja lite för att kunna köpa in mer och få fart på det hela. Drömmen had eju vart att få detta att verkligen funka så jag kan få det att iaf gå runt utan att ligga ute med en massa pengar.

Min första tanken va då denna; alla mina vänner som mist sina barn ska få köpa smycken till ett väldigt reducerat pris, hjälpa mig att sprida ordet och visa upp smyckena för folk :D De smycken de beställer och som jag stansar och grejar med, fotar jag och kan lägga ut som exempel. Jag vill ju lägga all kraft och energi på änglasmycken nu i början, men vill ju göra allt möjligt sen :D Men de va ju det där med att samla på sig saker först, att sprida ryktet och få folk att hitta mig. Kommer aldrig kunna försörja mig på det, det inser jag ju...men att bara få pyssla med det jag älskar och alltid velat lära mig :D åh, låg och funderade så mycket igår, på allt jag beställt och allt jag vill beställa, de jag vill lära mig och allt jag måste träna på...får börja med halsband men nåt armband och fotlänk kan jag kanske få med också...örhängen...åh va roligt de ska bli!!

Hoppas ni är många som vill va med och hjälpa mig med detta ;) Har så mycket idéer som flödar för tillfället så jag måste nog börja rita och anteckna...ojoj...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0