Bra dag idag

Nicolina har vart på så gott humör, sovit dåligt på dagen men ändå vart glad. Köpte småsmå gummiband att sätta upp hennes hår med, har innan använt små klämmor men de åker ju ur efter ett tag, hon är ju inte speciellt stillasittande direkt ;) Fick satt upp en fin tofs och inser vad mycket hennes hår har växt :O Fina fina Nico har blivit så stor, på torsdag är hon 9 månader...hjälp.

Millan skulle komma hit idag för att hjälpa mig med alla dessa inställningar på fb...blev ju kalabalik i förrgår när jag nekade svärmor vänskap...helvetet? bröt loss och N blev förbannad...nu är hans sida familjen blockade och tror att jag inte har fb längre. Efter detta blev det väldigt viktigt och lite bråttom att få alla inställningar rätt så att de inte hittar mig så de inte blir mer bråk och skitsnack.

Så kom äntligen Millan, jag hade precis tänt i pannan och det snöade så fint ute...vi bestämde oss för att ta promenaden vi funderat på. Jäklar va duktig jag är...4 dagar nu och det blir lite ett sug redan nu, måste ut. Nico mår ju dessutom bättre när hon fått sova. När vi gått en lång bit, Millan har tagit lite kort, Nico har sovit och snön har fallit i ett kommer vi hem...skoskav, stel, snöig, trött och hungrig. Varm som attan...hela ansiktet va blossande rött men åh va skönt de är att va sådär trött i kroppen.

Gjorde bake-off bröd i ugnen, varm choklad och juice. Jäklar va gott de va! Sen satte vi oss för att fixa fb så nu ska allt va rätt inställt. Så satt vi och prata en stund, Nico va helt färdig så N fick gå upp och lägga henne...hon sover alltså fortfarande! :O Jag sa de att jag tror nog hon somnade för natten men näe...men joho, de gjorde hon nog. Är nog bäst jag tar med mig vatten och flaska och välling upp så hon får ätit och somnat om om hon vaknar...får väl sova i kläderna och inte pyjamas, väcker henne inte för det. Nä...hon behöver all sömn hon kan få utan att jag stör henne för nåt sånt löjligt. Blöjan va nybytt, de räcker.

Lite bilder från idag kanske?



Mammas lilla pärla, så söt, så söt.

Millan tog med sig bilderna hon tog på jul, måste visa upp ett par stycken, många suddiga men minerna, uttrycken...de går ju inte att göra sig av med såna kort ;)



Heeh??

Nu ska jag krypa ner bredvid mitt lilla troll ;) Natt, natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0