kiwi

Vi åt kiwi efter frukosten, de är en klar favorit här, delad plats med clementiner. Det roligaste med kiwi är hur den ändrar designen på blöjans insida ;P



Grodyngel, nån?

Ska iväg och veckohandla idag och ska ju få sminka mig, satte på VH1 för musik är Nicos grej :D Slutet av en väldans bra låt gick och Nico rusade fram til tv:n, började hoppa och klappa händerna, tyvärr hann jag inte få fram kameran och reaktionen blev inte densamma när jag körde den på datorn, visst, hon klappade händerna men inte den där fullständiga förälskelsen. Ni kan aldrig gissa vilken låt de va heller...min dotter har bra smak :-D



Igår va vi hos svågern och svägerskan, Nico fick julklapp :D Jättefina jeans, en tröja och en urgullig mössa :) Fförutom detta målade Nicos kusin Elin en teckning till henne och då skulle ju Elins kusin Flisan måla en till mig :D Förutom detta hade Elin rensat i sina barnböcker så Nico fick 4 böcker också. Det är bra att heta Nicolina ;)



Puss på dig mamma!

Hämtade precis posten och i min brevlåda låg en stegräknare jag fått från pontshop...ska bli intressant atts e hur mycket jag rör mig varje dag, blir ju givetvis mer när jag är hemifrån och från och med nästa vecka ska jag bli nyttig med Lotta ;) Redan denna vecka bestämde N och jag att vi inte skulle äta gott, fram till lördag enligt N för då vill han nog frossa men jag tänker inte köpa hem nåt idag och jag ska inte äta nåt den här veckan, fikade när vi va hemifråbn igår, det får räcka med det.

Får se hur det blir med promenader pch nyttigt leverne men jag ska verkligen försöka och vi får försöka hjälpa varann, lättare när Lotta är med och bara N hjälper till att låta bli sött och gott hemma kommer det bli lättare, för egentligen är jag inte sugen men jag antar att mitt ätande beror på att jag slutade röka...konstigt de där egentligen men de är ju så de är. Hellre lite övervikt än att röka får jag ju säga även om jag ibland tänker att de hade vart ett lätt sätt att gå ner i vikt på, fast de antagligen inte stämmer.

Nä, inga cigg här, har inte haft sug alls sen i somras :D


Kommentarer
Postat av: Angelica

Sååå söt mössa! Fina Nicolina!

Kram på er

2012-01-05 @ 20:27:15
URL: http://mittanglabarn.blogg.se/
Postat av: Juliah - förlorat mamma pappa & syster

åh vad söt mössa ^^

2012-01-06 @ 12:29:41
URL: http://juliahofsweden.blogg.se/
Postat av: Jenny

Tack <3

2012-01-06 @ 12:30:48
URL: http://minimaxen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0