Nicolina reser sig!!

igår hände det...jag har hela tiden trott att ungen försöker krypa men icke! Hon försöker komma upp på fötter och ställa sig upp...igår när vi skulle se på film ville inte Nico va med alls så jag satt på golvet med henne nästan hela filmen igenom :D Då tar hon tag i mina händer och försöker ställa sig upp :O Jag tänker att, ok...jag spänner armarna och tänker inte hjälpa till så får vi väl se vad som händer...UNGEN STÄLLER SIG UPP!!

Om och om och om igen ja, de va inte bara tur en enda gång utan hon gör detta i en timma, blandat med annat givetvis. Det va inget som bara hände igår heller, hon gör det idag också :D Snabare och lättare än igår dessutom och så fort jag ska lyfta henne tror hon att hon ska hålla i händerna och ställa sig upp. Försöker nu mot mitt ben också men de är visst inte lika tryggt som att hålla mig i händerna även om jag inget gör :D

Sötnosen har dessutom kommit på att hon kan leka tittut, inte bara jag :D Hon drar upp snutten över ansiktet, händerna ovanför huvudet, böjer ner huvudet så hon inte ser mig och så finns hon inte...så undrar jag var hon är och vips åker snutten ner och skrattar som bara den. När jag då nån gång missade att hon gömde sig så skrek hon IIIIHHH IHHHH!! Översättning; Tittut!

Försökte fånga det på film men det blev väldigt mycket annat, lägger upp den likväl men den är nog inte jättespännande att se på om man inte är mamma, moster eller mormor ;) Eller...ja, tycker man om barn eller har egna barn som kan va med och titta kan de va kul...Nico pratar ju väldigt gärna ;) Några tittut kom väl med i alla fall ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0