Stora tjejen!

Ja, nu är Nico verligen en stor tjej...står helt själv och allt ;) Hon har ju vart stadig länge och nu reser hon sig mot mig utan problem, fortfarande lite feg att resa sig mot andra saker då hon hittills bara lyckats få tag i saker som flyttar på sig :P Så idag tänkte jag att ja, jag ställer henne upp då och så får vi se hur länge hon klarar av det och vad hon tycker. Lycka!! Visst, hon tog sig ingenstans, men hon stod i 10 minuter drygt innan de sa PANG! och ungen låg på golvet och grät, de gick ju över bara hon kom upp igen och visst va det första hon skulle göra igen att stå upp. Unge ;)

Fick tagit lite kort, idag har vi dessutom kört på en 80-tals dans- och musikalfilmstil...funderar på att sticka benvärmare till den lilla ballerinan? Blir grymt sugen på att sy lite roliga kläder efter att sett några vänner håller på för fullt nu...måste bara hitta tyger jag fastnar för och sen är det tiden...och mönster...men jag har lite idéer :D


"Look! One hand!!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0