kan själv!

Ja...nu har Nico kommit in i den åldern, kan-själv-åldern :D Idag fick jag filmat henne när hon äter yoghurt själv :P



Så en rolig parantes...köpte en softboll/volleyboll till Nico för ett par veckor sen...de sålde ut på Sportshopen och ja, de är ju mjukare att sparka på än en vanlig fotboll...hur som helst så valde jag en som va blå och blommor, jättefin och den syns verkligen i trädgården, har ju en del barn som passerar där så de kan va bra att saker syns, för de är inte alltid de stannar där man lagt det ;)

Så satt jag här i soffan och kollade på bollen som låg där på golvet...inser att det står nåt tryckt på den...hmm, de hade jag inte tänkt på innan, det försvann nog i mönstret...nåja, jag försöker se vad de står på den och bollen ligger så texten är upp och ner...lite extra klurgt sådär...det står NICO...hehe, ett sånt sammanträffande :O Ja, inte behöver jag namna den iaf, det va ju redan gjort och proffsigt också ;P



Rättstavat är de också :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0