make up artist?

Kan tro att Nico tänker bli det så som hon tar efter mig ;)
 
 
 
kommer ännu en video ;)
 
 
 
Min lilla stumpa är så noga med hur hon ser ut och har ganska precis insett att det är hon i spegeln, inte bara vilkt barn som helst...bebisen i spegeln va ju Nico :O Hon älskar att "sminka" sig, hon vet exakt vad allt i min sminkväska ska användas till och att borsta håret är lycka! Nu har även intresset för kläder börjat på allvar och hon vill vara med och påverka, nu bestämmer hon desstom själv hur håret ska va, utsläppt, tofs, eller två tofsar, hon visar och pekar så jag förstår...mycket bestämd liten sak ;)
 

Kommentarer
Postat av: Angelica

Naw gullunge. Kram på er

2012-10-02 @ 00:54:24
URL: http://mittanglabarn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0