betyg

Hua, beställde hem mina avgångsbetyg från gymnasie och komvux...på gymnasiet gick jag barn och fritid, hade rätt ok betyg men blev sjukskriven i slutet av trean och missade då nån kurs så jag har ett samlat betygsdokument, inte slutbetyg...sen jobbade jag efter studenten och fastnade för mitt jobb och ville utbilda mig för att bli bättre, började då läsa undersköterskeutbildningen på komvux och efter ett år va jag klar eftersom jag hade en hel del från gymnasiet redan.

Nu är tanken att plugga till våren, känna efter lite...har ansökt men måste komplittera med betygen...det visste jag ju redan men breven kommer ju inte snabbare för det så idag ska jag kopiera betygen och posta iväg dem...ska ta några extra kopior...originalen är bortslarvade...

jha ja...för att pigga upp mig från nervositeten att nu blir det allvar, så satt jag på youtube och kikade och hittade en gammal video som är så jäkla bra...djur får väl alla på gott humör? Djur och bebisar ;)

Ta en kik på de här katterna...de är inte va vi tror att de är :O



Har en massa fler roliga djurklipp men de sparar jag lite på ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0