Kalas och kyrka

Nu har vi vart hos grannarna, min bästa kompis för hennes näst äldsta son fyller 15 idag :) Han är ofta här och Nico älskar honom, de är alltid mysigt när han är här och han tyr sig inte till vuxna annars men mig och N tyr han sig till, min väninna tycker det är otroligt och skönt, att han kan ha en annan vuxen kontakt förutom dem. Det gör också att det känns speciellt, att veta att han delar otroligt privata saker med oss och att vi gör att han känner sig trygg och omtyckt.

Nu är vi hos oss igen, efter att Nico lekt med deras yngsta flicka som bara är 2,5 månad äldre, Nico har nu ätit och sover just nu, hoppas hon är glad i kyrkan sen för där ekar det ju dessutom :O

Nä, nu får jag nog fixa mig, ska åka om tio minuter...jäklar vad snabbt tiden går.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0