viktuppgång

Ja min pratar vi då inte om :P men Nicos däremot pratar jag gärna om. Förra veckans kontroll visade ju 8270, en nedgång på 200 gram på 3 veckor...så idag va det ny vägning...har haft i smör i maten och gröten som jag fick tips om och det gjorde susen! En uppgång på nästan 500 gram på en enda vecka :O nu väger hon 8720 gram. Magen är ju fortfarande jättelös men med mer fast konsistens inemellan så att det är vällingen känns fel, maten överhuvudtaget har funkat fint tills första tanden tittade fram, det va då magen blev som den blev och färgen ändrades och den är oljig. Nu har det hållt på så länge och slutar inte fast den senaste tanden tittat fram och jag kan inte se att det skulle va en tredje på gång så jag bad Signe skriva remiss på odling av avföringen.

N va med en stund på ÖF och va med inne på bvc, han fick åka vägen om vc och hämta odlingspinnen och röret och Nico är nu lite sämre igen så jag har gjort provet redan nu ikväll så N får lämna detr på vc imorrn bitti ifall hon fortfarande är såpass dålig imorrn att vi stannar hemma. Då blir det gjort på rätt dag och blir inte så krångligt.

Hoppas det inte visar nåt på odlingen och att det blir bra av sig självt snart.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0