Waranstopp!!

Japp, idag va jag på Näl, diskuterade tiden som vart, framtiden, riskfaktorer...ja, vi pratade nog om allt och kom väl inte fram till nåt speciellt mer än att igår va sista dagen jag tog waran, att brickan runt halsen ska sitta kvar några dagar tills blodet är som vanligt igen, att just nu vid stoppet r risken för propp något ökad men inte sen. Får jag proppar igen blir det waran för resten av mitt liv, men ett undantag fanns och det är om jag får proppar i samband med graviditet men det ska va omöjligt då jag kommer behöva ta sprutor hela graviditeten och en tid efteråt. Kanske kombinera med trombyl men det fick spec.mvc ta ställning till när det blir aktuellt. Även nästa graviditet kommer följas noga på spec.mvc och det känns skönt! Nästa gång kommer det bli otroligt ordnat och kontrollerat, mer än sist eftersom det då va vårt önskemål att ha täta kontroller.

Vill vi, så är det fritt fram för bebis igen men antar att det blir att vänta lite till, N vill nog inte riktigt nu även om han ibland fäller nån kommentar på skoj så man ibland kan undra om han inte skulle vilja ändå? Vi sa ju att vi skulle diskutera detta på allvar runt jul och då va ju kraven att N har jobb fortsatt och att fönstret inte går sämre och måste sparka en del och sen ta in dem när de får mer att göra, det är inte hållbart...men idag skrev han på anställningsbeviset och är numera fast anställd, provanställningen är över! Och som det verkar blir ´det ingen större nergång för fönstret så han kommer förhoppningsvis få va kvar hela vintern :) Så visst låter det som att det skulle kunna bli ett ja till jul?? Så känns det för mig i alla fall ;) Bättre julklapp får man leta efter.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0