Babycafé

Så har vi vart på babycaféet, jättemysigt och vilken tur att jag gick idag, förskolerekotorerna från de olika områdena va där och presenterade sig, berättade lite om verksamheterna, köer osv. Skönt att se vilka de är och att man redan nu har lite koll, vill ju helst inte sätta Nico i förskola (kommer nog skriva dagis för det mesta för det är så inarbetat) men skulle det bli nödvändigt så givetvis kommer jag göra det.

Personalen på babycaféet är så förälskade i Nico och säger alltid att hon ser så lycklig och nööjd ut och det säger de andra föräldrarna också, det är så skönt att höra och underbart att få bekräftat att man gör allt rätt :D Visst är hon lite blyg och gömmer sig i min axel men är hon i famnen är hon rätt tuff ändå, och ligger hon för sig själv pratar och tjoar hon för fullt...men om nån okänd kommer för nära blir hon lite reserverad men är nyfiken ;)

Imorrn är det ÖF och frukostbuffé, är lite sugen på att åka dit då men de är ju tidig morron igen då..men de är ju en del mammor jag gärna vill träffa och furkostbuffé är det bara 1 gång i månaden, N ska ju till Näl och ta av gipset och röntga handen och så får vi se om det blir ytterligare en vecka gips eller om han redan nu fr börja träna upp handen...kan ju hoppas på det för han blir så rastlöst uttråkad hemma...kan man säga så? Ja, de kan man väl...?

Nu får vi besök vilket ögonblick som helst och Nico måste hinna sova lite så nu åker datorn bort i några timmar...hej så länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0