Picnic

Idag ringde grannen och bästa väninnan och frågade om vi skulle gå på tur...även hon har en liten flicka född i januari och så en pojk på 5, ytterligare en granne fick en flicka i juni och har en flicka på 4 och de skulle också med ut. Solen sstår högt idag och jag hade inget annat för mig så vi bestämde picnic på marknadsplatsen nån km bort. Vi är 5 hus i en liten klunga varan 3 av oss fått barn iår...de är babyboom och bara här i samhället är det 12 barn hittills :O vi är inte mer än några hundra invånare precis här så de är många bebis :D

Packade ihop nåt att äta  till mig och nåt till Nico, leksaker och inte att förglömma; kameran ;)

Blev en väldigt mysig dag och ett par timmar gick fort, de stora barnen sprang omkring och lekte efter att jag läst boken jag hade med mig ett par-tre gånger :) sen hittade flickan min kamera och fick lov att ta kort...så de två stora sprang runt och lekte och fotade...vilka fina och roliga bilder det blev :D många suddiga givetvis men några riktiga guldkorn kom med.







En hel del fina bilder och närbilder va de roligaste...spindelkortet tog jag men alla andra är ungarnas ;) spindeln väckte stort intresse, skrik, skratt och rädsla...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0