tidsoptimist

ja, de är jag de...här tror jag att jag ska hinna med en blogg när jag ska hinna med barb, man, övrig familj och vänner, bokade tider, planera dop, plocka vinbär och rabarber...snart är de äpplena som kommer ta all min tid en period.

skriver med en hand så här blir de inga versaler inte ;-)
på lördag fyller lillasyster 26 och jag har i år verkligen hittat de perfekta presenterna, har ramlat på så bra saker så de räckte inte med en sak. på lördag är det dessutom exakt ett år sen jag plussade igen och Max skulle bli storebror. är lite ivrig och vill se vad lillasyster tycker om presenterna men får nog försöka håla mig.
imorrn börjar maken jobba, semestern har verkligen flugit förbi och vad hsr vi hunnit med? Veden...inte så bara och väldigt nödvändigt men lite surt att när vi hade tid så ville inte vädret va på vår sida...
nästa lördag igen är de dop, då är Nico 4,5 månad, blev 4 månader i fredags :-)
sitter här och skriver på minnya ipad : -) prylnörd är jag...onödig sak? Ja kanske, men visst kan man få bra användning av den och de blir väl ytterligare en sån sak man plötsligt inte kan leva utan? Ännu en sak som gör att irl livet får stå undan ännu lite mer...men roligt är de ;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0