Tradera is the shit!!

Ja verkligen...Jag fyndar väldigt mycket på Tradera och andra andrahandsbutiker på nätet och det allra mesta jag köper är oanvänt men till väldig billig peng, köper givetvis använt också men de ska se relativt nytt ut och barn sliter ju inte direkt på kläderna i den här åldern ;) Först nu kan det bli nån enstaka fläck efter maten, men nu tror jag att jag fått någorlunda kläm på vad som ger fläckar som inte går att få bort...

Idag fick jag ett mail från schenker att jag hade ett paket att hämta ut idag, en brödburk eller brödkista (kärt barn har många namn) så då tänkte jag att då åker jag till babyproffsen, köper en lära-gå-stol för doppengarna och på hemvägen hämtar jag ut paketet på shell.

Så ut i bilen och iväg...hittade en jättefin gå-stol och valde den dyraste för den hade en hoppfunktion också och Nico har just börjat visa tendens till små hopp så en hoppgunga hade jag funderat på...nu fick jag 2 i 1 och de är smidigare. Köpte 3 dregglisar också, de är guld värda nu när munnen mest liknar Niagarafallet ;)

Här kommer några bilder på lära-gå-stolen och när Nico sitter i den...väldigt snabbt fick hon ju ljud på den också och va eld och lågor men att ta sig framåt dröjer nog ett tag, innan hon förstår att hon kan ;)







Överlycklig när de kom ljud :D



"Njut av livet, det går inte i repris"

Kanske inte så snyggt skrivet men va ju ute efter själva lådan jag va ute efter, kanske får den va som den är eller så målar jag om den...i så fall blir den vit ;) Hur som, den kostade mig ca. 80 :- och är inte i fulfuru *asg*

När jag kommer hem och fått in lära-gå-stolen och jättepaketet som brödlådan låg i skulle jag hämta in posten och vad låg där?? Jo ett paket från Tradera! :D Nu ska det inte komma nåt mer förutom en klocka som är försenad, fått en men saknar fortfarande en. Klädpaketet är i strl 74 och jag gav 130:- med frakten...alla lappar satt kvar och blev väldigt glad när jag fick se hur mycket pengar jag sparat :D


svart tunika med silverhjärtan på (149.95:-) en vit t-shirt med blommotiv (saknade lapp) grå kjol med rosa kanter ( 99.95:-) lila mössa (49.95:-) rosa tummen-byxor (129:-) lila/vit randig klänning (149.95:-) lila shorts (79.95:-)bruna byxor, jeansaktiga (149.95:-)

så summan skulle egentligen legat på 808.70:- och då är inte t-shirten inräknad eftersom den saknade lapp som sagt. Det är vid såna här tillfällen jag bara vill fynda ännu mer ;)

Dregglisarna jag köpte på babyproffsen va tag 3 för 99:-




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0