drömstipentiet.

Jäkla blufftävling säger jag bara. De ändrar regler lite vartefter och det va ju topp tio som kvalade till juryn och som skulle tävla om vinsten. Vinnaren skulle utses i november. Igår är jag in på deras sida och visst fan har de utsett en vinnare, men inte en person från topp tio :O Jag blev så in i helvetes förbannad att jag mailade LG, frågade vad fan de höll på med och sen tog jag kontakt med aftonbladet. Får se om de är intresserade av detta men folk ska veta hur oseriösa LG är, dra dem rejällt i smutsen nu för de uppför sig precis som de behagar, skriver undermåliga regler så de kan tolkas som man vill och vänder kappan efter vinden.

Vinnaren de utsåg blev en tjej som ska skänka bort sina pengar till ett äldreboende så de får komma ut på utflykt, jättefint, absolut, men LG kan ju bedriva välgörenhet vid sidan om och det är väl lite passande att de väljer en sån här dröm i carema-svängen? För när de gjort bort sig om och om igen och sen väljer ett bidrag utanför topp tio känns det ju som att de tog detta bidrag för att se bra ut.

LG är ju ett stort företag och de har råd att ge denna summa ändå, men tävlingen va ju att uppfylla en dröm från de i topp tio...här har de i topp fiskat röster, andra runt om har hjälpt till och det till inget nytta då eller? Man kan då i praktiken ha noll röster men ndå vinna, var i reglerna står det att alla har en chans? Näe, blir faktiskt uppriktigt förbannad och ledsen för att de gör som de vill i slutändan ändå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0