Ja se det snöar, ja se det snöar...

men sen hackade det till i skivan...igen! Igår kom det lite, lite snö...knappt det syns...så satt jag här och fick se riktiga flingor och blev överlycklig :D Tänkte att nu jäklar, nu kanske det kan bli lite snö som får ligga, vitt och ren och fint...lagom till lucia och jul, vägarna hinner bli rena om det inte kommer för mycket...men blev det mer än att jag hann skapa lite hopp och bli glad?? Nope, nästa gång jag tittar ut har det ju givetvis slutat snöa!!

Nu börjar jag tappa hoppet...jag är inte den osm älskar snö men lite kan det ju få komma, annars är det ju ingen vinter. Det behöver inte va så där äckligt kallt heller, det räcker med precis under nollan så snön som kanske kan komma nån gång kan få ligga kvar. Jaja, det som kommit räcker inte ens till en snöboll, och då har vi ju en fotbollsplan framför framsidan av huset :O


Kommentarer
Postat av: Lanie

ingen snö här på västkusten heller, men jag verkar vara den enda i Sverige som inte längtar efter snö. Idag kom det tre flingor och jag fick nästan panik, men som tur var kom det bara tre flingor, sen sprack molntäcket upp och det blev strålande sol istället. Jag är ju ute och går varje dag och jag misstänker att de promenaderna kommer och bli färre om det är för mycket snö, blir mycket jobbigare och pulsa omkring och det orkar jag inte :)

2011-12-06 @ 20:28:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0