Julafton!!

Jaha, dagen börjar fint, Nico sov länge och ville nu leka lite innan frukosten så jag kunde sätta mig vid datorn en stund :D Hoppas dagen fortsätter i detta tempo men att tiden går lika långsamt som vi ;) Annars blir det problematiskt...vi går i slow motion men tiden rusar...så som det brukar vara *hmmm*

Nyhetsmorron som vanligt, en glad skitig unge som ska i badet efter frukost...sen ska hennes finkläder på och jag ska lyckas se till att de inte blir smutsiga :O

Sen ska jag packa in julklappar...duscha och sminka mig...klä mig kanske? Ja, de gör jag nog...kanske fastnar barr på fel ställen annars :P

Värma maten gör jag när familjen kommit, klockan två...blir nog inget slow motion idag i alla fall, det är ju klapparna som tar tid, försök få ha presentpappret i fred när man har en liten huligan bredvid sig :O Jisses va kul hon hade igår när hon jagade pappret medan jag måttade och klippte, vet inte riktigt hur mycket jag fick kasta men en del fick sätta livet till. Går inte lika snabbt och smidigt kan man väl säga...nä, nu ska fisen äta och Tom vill mysa med oss, återkommer sen om tiden räcker till ;)

God jul!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0