julstämning ;)

Jag fick för mig att jag ville komma i julstämning och letade up....Sean Banan :O på youtube ;)

Får erkänna att jag diggar honom, hur barnslig han än må vara är han en favorit, när han bara är Sean pratar han ren svenska och har väldigt mycket innanför pannbenet, det är nog därför Sean Banan funkar.

Förra julen stod vi hos bästa väninnan och dessutom kära granne Anita, alla hennes barn va hemma, hon va också höggravid, jag va där och N tittade dit en stund, Anitas syster Kristin och alla hennes barn va där, Kristin va väldigt höggravid med bara en vecka kvar. Där står vi i köket med varsin jättemage och julbakar, barn runt osssom först va med på pepparkakorna men som tappade intresset. Mitt i allt startar Anitas minsta Sean Banans jul och vi skrattade och sjöng och allt va roligt och skoj, det va en lycklig stund även om hela julen kändes tung. Det är en anledning till att just den låten får mig på så gott humör ;)

Så nu delar jag ju givetvis med mig, jag är inte den som är den :P



Gott nytt jul!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0