Nånting stort på gång, forts.

Ja, de va ju ett tag sen jag fick er att bli sådär galet nyfikna ;) Nu äntligen kan jag avslöja vad det handlade om;

Jag har startat en insamling till hjärnfonden i Max minne, han dog ju efter en hjärnblödning (stroke) och det är ju bara en av sakerna hjärnfonden forskar om.

Det räcker ju inte med bara detta, vi har i familjen flera saker som hjärnfonden stödjer; depression, ADHD, borderline, MS, ångest, panik...listan kan bli mycket längre tyvärr men med stöd till hjärnfonden kan de forska fram varför och hur man kan undvika eller bota dessa saker.

Alla som mist ett barn har väl mått dåligt? Fått en depression...hjärnfonden driver även på att informera om detta så att t.ex försäkringskassan, läkare och omgivningen i övrigt vet mer och det på så sätt kan bli lättare för oss i en ändå så tung period i våra liv.

Fonden heter Vår älskade mini Max' minne, man kan skänka precis hur mycket eller lite man vill...för stunden kunde jag bara ge 100:- men det är inte så bara, hjälp mig nu att sprida länken, speciellt såhär i juletider ;) Målet är att nå till 10.000:- i början av juni, då det är 2 år sen Max gick bort...blir nöjd med allt vi kan uppnå men man måste ju ha ett mål ;)

Kan vi nå ännu högre och kanske redan vid hans 2 års dag den 1 maj blir det ju självklart en bonus <3

Kram till er allihopa och hjälp mig nu sprida länken...flera av er har fått mail från mig men vet inte om det följde med nån länk eftersom det hörde till registreringen :P *tekniska jag*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0