ovanligt hungrig

Nico äter alltid 5 gånger om dan, det avviker väldigt sällan och då åt fel håll, att hon nån gång vill ha mindre mat men det har vart när hon vatr sjuk, precis som hon är nu men nu gick det istället åt rätt håll. Hon har ätit sina vanliga fem mål, sista vid 19...men vid 20 vaknade hon, ville va vaken, sträckte sig efter min vattenflaska så hon fick den och trodde hon skulle leka med den som vanligt men nä, hon började dricka och ville inte sluta...så jag gjorde en flaska välling för att se om hon va hungrig och de va hon, hela flaskan åkte ner och nu sover hon så gott :)

Vi ska gå upp och lägga oss nu men jag har suttot på tradera och budat på träpussel, såna med knoppar på och vann två stycken :D En med bondgårdstema och ett annat med andra djur. Kvällen och eftermiddan har jag julpyntat och gardinerna i köket är på plats för de behövde inte strykas ;P

Nu, sängen...imorrn ska vi handla.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0