tackkorten kom idag!!

Vad snabbt! Beställde dem ju i helgen och idag låg dem i brevlådan :O Jättefina är dem så nu ska jag sätta mig och skriva adresser och posta dem på torsdag när jag ska till tanum, beställde 20 st så alla ska få varsitt kort och så Nico får behålla ett själv i en minneslåda jag har till henne, den ska jag pyssla iordning, just nu är den bara som vilken låda som helst. I den ska första nappen ner, tackkortet, kanske köper en tandask när det blir dags för det, ja lite smått och gott hamnar väl där ;)

Så kul! Nu blev det ju plötsligt lite att göra och pyssla med :)

Nu fasade jag bort ännu en skopa av ersättningen förresten så nu är det 75% välling i flaskan och det går jättebra! Jätteduktig tjej som accepterar fullkornsvällingen även om jag måste blanda med ersättningen just nu. Så nu sover hon gott i min famn <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0