alla hjärtans dag <3

ja, det blev en ovanligt bra alla hjärtans dag idag :) N är hemma från jobbet, gick hem nån timma tidigare igår för han hade feber och va yr, början på förkylning...idag har det brutit ut på allvar. N bad om att få sova idag men ville bli väckt om han fortfarande sov vid 10. Strax efter 8 ringer N's chef, frågar om N är där...ja, men han sover...jaha, han ska ringa upp när han vaknar. Ok. Vid 9 känner jag att de är nog bäst att väcka N, det kan ju va nåt om varslet.

N fick också den känslan, avvaktade till efter deras frukost med att ringa och sen ringde han. Kommer tillbaka med ett stort leende och säger att de dragit tillbaka varslet, N har jobbet kvar! Nu känns allt lättare och det känns inte lika tungt att sjukskriva mig, vi klarar det ändå och jag kan fokusera på att må bra, inte känna skuld.

Detta är lätt den bästa alla hjärtans dag i mitt liv <3 sa till Lotta förut att det enda som skulle toppa detta hade vart att få barn just på denna dag :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0