bläck

Haha...igår kom Nico verkligen på hur man sätter igång dvd:n och får ut skivorna...så nu är det ett evigt knappande och vi får hela tiden byta över till tv igen eftersom den automatiskt går över till dvd när man startar den :S

Jaha, så låg det en skiva i dvd:n, tänkte inte mer på det, Nico får leka med det mesta, så även just den skivan eftersom den redan va repad och vart på golvet och vart lekt med, den givk trots detta att se på faktiskt men nu hade vi ju nyss sett den så vadå? Nico springer då runt med denna skiva i munnen, gnager och sjunger, klappar och leker...jag grejade på datorn och med att få färdigt några smycken...Nico hittar inte på några hyss, därför ägnar jag henne inte mycket uppmärksamhet.

Så efter en stund blir jag klar, sätter mig längre ut i soffan för att prata och leka med Nico...vad får jag då se?? Nicolina har bläck i hela ansiktet :O Av nån anledning hr fägen på skivan släppt och istället gett Nico en fin mustasch och ett skägg...mer åt det blå hållet...hon är överlycklig och hon blir ju ännu gladare när jag viker mig dubbel av skratt, springer efter kameran och fortsätter skratta hysteriskt. N är i källaren men han måste ju ocså få se detta...springer ut i hallen med Nico på armen, ropar på N att han måste skynda sig upp...gömmer Nico lite snett bakom mig och säger till N att Nico har gjort nåt...så visar jag honom...han skrattar gott han med! :D

Tog ju kort men det blev inte alls bra, jo, korten blev ok men man ser knappt bläcket...det va väldigt mörkt och mycket men det syns int epå korten, det syns att hon har något runt munnen bara...men ni får allt se dem ändå ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0